Dnia Sat, 06 Dec 2014 14:18:43 +0100, animka napisał(a):
> W dniu 2014-12-05 19:10, romek pisze:
>> Witam!
>> Mam nastepujący problem.
>> Kupiłem nowy dysk zewnętrzny z USB 3.0. Podłączając go do portu USB 3.0 w
>> laptopie Lenovo Z710 jest on wykrywany, widać go w menedżerze urządzeń, ale
>> po chwili połączenie jest przerywane by po pewnym czasie znów był widoczny
>> i tak w kółko raz jest widoczny raz nie.
>
> A jak podłączysz do portu USB 2.0 to nie działa? Powinien działać.
Nie cztałaś uważnie. Napisałem w poście, że na USB 2.0 chodzi bez
problemów.
--
romek
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie
antywirusowe Avast.
http://www.avast.com
|