[WINNT] office preinstalowany

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] office preinstalowany
From: niktnobodynikt@gmail.com
Date: Fri, 21 Nov 2014 05:21:30 -0800 (PST)
Na komputerze HP jest preinstalowany Office 2013. Człowiek kupił Office 2013 do
użytku domowego i małych firm bez płyty tylko z kluczem. Po uruchomieniu
"aktywatora" office na komputerze wpisuję klucz, zostaję przekierowany do
logowania do profilu Microsoft i dalej następuje ściąganie instalatora Office -
tak jakby nie było tej wersji preinstalowanej. Dziwi mnie to, bo mniej więcej
rok temu w takiej instalacji po prostu następowała konfiguracja wersji
zainstalowanej bez ściągania czegokolwiek.

Czy ktoś wie z czego wynika to inne zachowanie Offica?

PS
Aby sprawdzić czy to nie jest jakaś dziwna wersja HP, odinstalowałem ją
zainstalowałem normalną wersję preinstalowaną z OPK OEM i efekt ten sam.

  • [WINNT] office preinstalowany, niktnobodynikt <=