Re: [WINNT] Czy da się zmodyfikować usługę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy da się zmodyfikować usługę?
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sat, 15 Nov 2014 04:51:23 +0100
W dniu 2014-11-13 o 15:38, Marek pisze:
W dniu 2014-11-13 o 14:02, Przemysław Ryk pisze:

Hmm. Może te dwa sznurki na coś naprowadzą (nie sprawdzałem
osobiście):
http://eriz.pcinside.pl/weblog/wybudzanie-komputera-i-harmonogram-zadan-w-windows-7-238.html

http://www.trochetechniki.pl/Windows-7.-Harmonogram-zadan,t,1666.html

Dziękuję :-) Nie musiałeś linków szukać, poradziłbym sobie. Upewniałem
się tylko jak w ogóle podpina się BATche pod zdarzenia i jedyne co mi do
głowy przyszło, to harmonogram. Oczekiwałem tylko potwierdzenia, że
dobrze kombinuję :-D

ZTCP to z jakiegoś powodu lepiej używać plików .cmd zamiast .bat, ale już późno i ciężko mi sobie przypomnieć. A przynajmniej lepiej było przy NT4.0 lub w2k.