Re: [WINNT] Czy da się zmodyfikować usługę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy da się zmodyfikować usługę?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 13 Nov 2014 12:38:46 +0100
Dnia Thu, 13 Nov 2014 09:11:07 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> Skrypt typu
>
> net stop Usluga
> shutdown /h /t 10
> net start Usluga
>
> chyba powinien zadziałać.
> Podepnij do ikony na pulpicie i tyle.

Coś mi się kołacze po łepetynie, że chyba wykonywanie takiego BAT można
podpiąć do danego zdarzenia systemowego. Wtedy potrzebne byłyby zasadniczo
dwa pliki BAT: zatrzymujący i uruchamiający usługę. Pierwszy podpięty byłby
do zdarzenia usypiania systemu, a drugi - do wybudzania. Ale zabijcie mnie,
nie pamiętam, czy mi się dobrze kołacze po głowie. :D

[ Optymista nigdy nie będzie przyjemnie zaskoczony.       (JoeMonster.org) ]