[WINNT] Czy da się wydobyć klucz z PhotoShopa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy da się wydobyć klucz z PhotoShopa?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sat, 15 Nov 2014 03:10:02 +0100
Jest sobie ~6 letni notebook z Vistą Home Premium i z zainstalowanym
Photoshopem (i resztą tego koksu od Adobe'a) w wersji studenckiej, a
więc w lepszej cenie. Soft były kupiony w Stanach i klucz został
przesłany mejlem. No i teraz trzeba tego Photoshopa & Co zainstalować na
nowym notebooku. Oryginalna płyta z instalką jest, ale problem jest
taki, że klucz przepadł gdzieś w czeluściach IMAP-a jednej z
amerykańskich uczelni. Czy da się go jakoś wydobyć z softu
zainstalowanego na starym notebooku? Dodam tylko, że sprzęt nie jest
mój, a ja Photoshopa nie używałem nigdy w życiu. :-)