Re: [WINNT] Dwa systemy na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwa systemy na laptopie
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Mon, 20 Oct 2014 23:50:59 +0200
Skorzystaj z zewnętrznego boot managera. Preferuję (pracuję "z nim") BootItNG, płatny, wart ceny.
>Możesz zainstalować dwa (lub więcej) systemy niezależne od siebie (osobne partycje), z wyborem przy włączeniu >zasilania, z preferencją na jeden z nich: czasową (jeżeli nie dokonasz wyboru przez ustawiony przez ciebie czas >włącza się domyślny) lub "ukryty": przy włączeniu przytrzymanie CTRL włącza boot managera, bez tego przytrzymania >włącza domyślny. Możliwość zdefiniowania "wspólnych" partycji. Iwuele wiele innych możliwości.

Poszedłem tą drogą, kupiłem, zainstalowałem, ślicznie się zarządza partycjami :) Kłopot w tym, że po instalacji W7 Bootit nie wstał, ale instalator go ślicznie przywrócił (normalka jak myślę). Za to za Boga nie mogę posadzić XP na drugiej partycji. Instalator twierdzi że mam skopany dysk i pisze o wirusach.
Nie miałem czasu jeszcze do tego usiąść, pewnie coś robię źle.
Nie ogarniam jeszcze ideologi tego programu ;)

Miłego.
Irek.N.