Re: [WINNT] Zbyt długie nazwy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zbyt długie nazwy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 10 Oct 2014 18:30:03 +0200
Dnia Fri, 10 Oct 2014 17:05:41 +0200, Marek napisał(a):

> Czasami zapisuję na pena strony z Internetu,
> na których treści mi szczególnie zależy, a które
> mogą szybko zniknąć.
> Zdarza się, że kopiuję potem takiego pena na inny
> nośnik i często podczas kopiowania pokazuje
> się komunikat, że pliki mają za długie nazwy.
> Czasami takich plików jest parę, a czasami bardzo
> dużo. Dotyczy to właściwie nie tyle długości
> nazwy pliku co całej ścieżki, na którą przeważnie
> nie mam wpływu.
> Po pierwsze nie rozumiem, jak to się dzieje,
> że podczas samego zapisania na penie nazwy
> nie są za długie, dopiero podczas kopiowania.
> [...]

Akurat Total Commander przy kopiowaniu wyrzuca ostrzeżenie, ale pozwala
długie ścieżki zachować. Choć nie wiem, czy w sytuacji kopiowania na napęd z
FAT32 też to przejdzie (bo pendrive pewnie na FAT32 sformatowany)?

To tylko taki mój daleki strzał.

[ Żyjemy nie tak, jakbyśmy chcieli, lecz tak, jak możemy.       (Menander) ]