Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Sep 2014 20:42:55 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 01:39:58 -0700 (PDT), john Stuntman napisał(a):

> mam komputer Hewlett-Packard HP Compaq dc7800 Small Form Factor
(ciach…)
> co mam zrobic by zainstalowac dobre sterowniki dzwiekowe, co ma soundmax
> do tego realteka? skad to wziac jak to zdiagnozowac i co to wogole jest?

Weź dobry człowieku zaciągnij sobie HWiNFO czy inny soft sprawdzający
bebehcy kompa (SiSoft Sandra, AIDA64). Uruchom, popatrz co Ci raportuje
odnośnie karty dźwiękowej. Przykładowy zrzut u mnie (robiony w AIDA64):
https://www.dropbox.com/s/4mhf0trz48r3r3u/AIDA64%20Extreme%20Edition_2014-09-30_20-35-19.png?dl=0

I już wszystko wiadomo - Realtek ALC885/889A/890 na płycie głównej się
zgłasza (poza resztą).

Następnie, jak już wiesz do czego driverów szukać, to gonisz do pracy wujka
Google i problem rozwiązany. :D

[ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.  ]
[                                                        (Albert Einstein) ]