Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 29 Sep 2014 05:46:05 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 29 września 2014 11:34:44 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

> A driver ze strony HP nie dziala?

ten chyba czy jakis inny nie pamietam - koniec koncow dziala, tylko niepokoi
mnie napis "karta dziwkowa nie obsluguje buforowania sprzetowego. dzwiek bedzie
obslugiwany tylko z buforow programowych" z testu w 'dxdiag' - myslalem ze to
cos zle z driverem, z jednym driverze cos charczalo czy zanikalo, juz nie
pamietam teraz dziala jakby ok
pozatym wiem ze na kompie jak go kupilem przed wirusem mialem i jakis proces
soundmax jak i realtek - nie wiem po co to realtek jest wogole potrzebne
(pozniej zainstalowalem cos realtek ale nie mam dialogu do ustawien jak
wczeniej) - i tyle