Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 29 Sep 2014 21:59:24 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA3B7DA0C167CCelektronik@localhost.net">news:XnsA3B7DA0C167CCelektronik@localhost.net...
Być może bitrate duże w porównaniu do tych avi i nie wyrabia albo proc
albo dysk nie nadaża dosyłać dane.

Albo się kodeki żrą.
Może też być sytuacja, że kodek nie lubi się z prockiem więcej, niż 1-rdzeniowym, takowym jest np. LAME... Miałem taki problem przy reenkodowaniu filmów (VDub), gdy chciałem użyć do ścieżki dźwiękowej kodeka LAME (MP3 oczywiście). Dopiero użycie systemowego MP3 powiedzmy, że rozwiązało problem. Usterka LAME polegała na tym, że dźwięk odtwarzany był z połową szybkości. Żadne ustawienia nie pomagały, musiałem zmienić kodek. LAME odpalony tam, gdzie był tylko 1 rdzeń, działał normalnie.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.