Re: [WINNT] Jak odblokować plik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować plik?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 13:52:37 +0200
Piotr B. [pb2004] in m0e78a.7kk.1@pb2004.pl">news:m0e78a.7kk.1@pb2004.pl
[.............]
ok, to powiedzmy, ze biore sobie do rozpracowania np. plik zwiazany z
avira --> shlext.dll  (widok w autoruns: http://i.imgur.com/JnaA9D4.png)
szukam go w procexp:  http://i.imgur.com/Dg6BlMy.png  - i co ja tutaj
mam  wylistowane? to sa procesy "trzymajace", "zwiazane" z shlext.dll?
dalej: klikajac na ktorys z nich -> przechodze do okna glownego procexp,
potem prawoklik na procesie i... kill, zeby odblokowac plik?
To jest wykonywalny plik biblioteki dll........

to, to ja wiem;
ale pogladowo - wzialem _jakikolwiek_ plik , w "find handle or dll..."
poszukalem czegokolwiek, co jest z nim zwiazane (w _jakikolwiek_ sposob i z
_jakiegokolwiek_ powodu)

...... nie uchwyt do pliku danych

male nieporozumienie, albo moje niezrozumienie.
W "find..." wklepujemy plik zablokowany (na przyklad zablokowany, jesli w
tym jest problem). Co jest "uchwytem" dla tego pliku? W przypadku gdy np. plik jest zablokowany - czy "uchwytem" jest proces jakis? albo np.
(co sie zdarza) katalog zawierajacy ten plik i otwarty, bo zapomnialo sie o
zamknieciu katalogu przed wyrzuceniem pliku?  To sie nazywa wowczas
"uchwytem"? To jest listowane w oknie pod "find..."?
Moze ja pojecie "uchwyt" zle lokalizuje....

A gdy plik _nie_ jest zablokowany - ma "uchwyty"? Co wowczas jest dla niego listowane w oknie pod "find..."?