Re: [WINNT] Jak odblokować plik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować plik?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 29 Sep 2014 23:35:29 +0200
W dniu 2014-09-29 o 21:44, ACMM-033 pisze:

Czy po ubiciu Outlooka w Menedżerze Zadań, plik daje się skopiować? U
mnie dwa programy po zamknięciu potrafią jeszcze całkiem długo wisieć w
pamięci (uszkodzenia systemu, nienaprawialnego instalką naprawczą, była,
poszła, nie wykluczam) - Opera 12 (zwłaszcza) i Outlook Express. Ubicie
szybko rozwiązuje problemy wynikłe z takowego wiszenia. Outlook to chyba
"nieco" masywniejszy program, więc może dłużej wisi, niż jego "starszy
brat"?

Rozgryzłem w czym rzecz dzięki Piotrowi. Process Explorer ładnie wyszukuje procesy korzystające z pliku. Coś mi za pierwszym i drugim razem nie wyszło ale w końcu udało się. Mianowicie po zamknięciu Outlooka czasem, nie za każdym razem, usługa indeksowania zamyka się z opóźnieniem. Instalka Windows jest z wczoraj więc jeszcze nic nie było zindeksowane. Dostrzegam, że w miarę postępów coraz rzadziej proces opóźnia się z zamknięciem.