Re: [WINNT] Jak hasło podwyższa bezpieczeństwo?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak hasło podwyższa bezpieczeństwo?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 29 Sep 2014 21:40:15 +0100
On 29/09/2014 18:36, pueblo wrote:

No dobrze, ale co z moim podstawowym pytaniem, czyli: czy hasło
w opisanej zwyczajowej systuacji sytuacji ma jakikolwiek wpływ na
bezpieczeństwo?

Tak. Zawsze obecność choćby najgłupszego hasła podwyższa
bezpieczeństwo w stosunku do sytuacji, gdy tego hasła w ogóle nie
ma.

JoteR

To już coś. Tylko jak? Sam osobiście działam pod W7 na koncie admina, ale
UAC mam wyłączone, autologowanie włączone - hasło wpisuję tylko po
wyjściu z hibernacji i nie przypominam sobie żeby w jakiejkolwiek
sytuacji system wymagał ode mnie hasła.

A to nie jest tak ze tylko lokalnie nie potrzebuje hasla a do wszystkigo co po sieci musisz je podac? Juz teraz nie pamietam w ktorym Windowsie ale probujac zainstalowac cos z dysku sieciowego albo sie nie dalo albo trzeba bylo podac haslo.

Pozdrawiam