Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 16 Sep 2014 09:36:36 -0700 (PDT)

> z managera urzadzen mam cos takiego
>

> PCI\VEN_8086&DEV_293E&SUBSYS_2818103C&REV_02\3&B1BFB68&0&D8
>

> jak to cale wklejam wyniki sa jakies dziwne
>

> czyli co dokladnie mam wkleic?

nie sa to jakies jednoznaczne wyniki, raczej zapedza mnie to w kozi róg - mzoe
da sie nzlezc
bezposrednia odpowiedz jakos inaczej ?

chcialbym wiedziec jednoznacznie co to za sprzet

druga rzecz nie wiem po co jest ten realtek (byl wczesniej zainstalowany teraz
cos zainstalowalem
tego realteka - zainstalowalo sie niby (?) ale nie dalo zadnych ikon zadnych
uslug nic co bylo wczesniej tylko pliki w katalogu program files\realtek - a
kiedys dalo sie to uruchomic i byly jakies dialogi