Re: [WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 27 Sep 2014 11:09:29 +0200
W dniu 2014-09-27 00:11, animka pisze:
W dniu 2014-09-26 22:48, Adam pisze:
Więc nowe pytanie:
Gdzie w Rejestrze Win7 szukać wpisów odpowiadających za
przyporządkowanie partycji podczas startu?
A może coś innego go boli?

Nie wiem czy Ci się uda w ogóle wejść w menadżer zadań i Zarządzanie
Dyskami, żeby pozmieniać litery dysku na takie jakie były. Wtedy może

Ale ja nie chcę wchodzić w zarządzanie dyskami. Zresztą przecież nie ma teraz takiej możliwości. Ja piszę o Rejestrze systemowym i o innych plikach biorących udział w rozruchu, jak np. boot.ini, BCD itd.

system uruchomisz albo będziesz mógł przywrócić z punktów przywracania.
(System-Ochrona Systemu- Przywróć). Masz zrobiony dysk startowy
naprawiania Windows 7?
Jak Ci się to nie uda to tylko reinstalacja systemu, albo baw się dalej :-)

To nie zabawa ;)
Chcę znaleźć rozwiązanie. Siedzę w komputerach sporo ponad 20 lat, często ludzie do mnie przynoszą różne problematyczne maszyny.
Ale tym razem walnęło się na moim laptopie i traktuję to jako naukę.

--
Pozdrawiam.

Adam