[WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 26 Sep 2014 11:31:24 +0200
Witajcie.

Inna partycja startowa, inna systemowa.
A dokładniej:
partycja startowa to linux, win 7 siedzi na jednej z partycji rozszerzonej. W sumie 4 systemy, wiele partycji.

W pewnym momencie Win7 "pogubiły się" partycje. Żaden ze sposobów, które znalazłem na Necie nie pomógł.
To, co przy okazji zauważyłem:
Win 7 do tej pory partycję "rozruchową" (czyli systemową w "normalnym" znaczeniu - tam, gdzie wskazuje %SystemDrive% czy %SystemRoot%) miał pod literą C:, teraz zaś wygląda na to, że próbuje wystartować z E:

Zmieniłem UUID partycji.
Z rozpędu zmieniłem też linuksowe :( więc w linuksie musiałem wklepać nowe numerki do plików konfiguracyjnych. Windows XP połknął to bez bólu, trzeba było tylko na nowo przyporządkować literki w diskmgmt.msc

Jednak Win 7 dalej nie chce wystartować.
Żadna z opcji dostępnych przez start z dvd instalacyjnego Win7 nie pomaga.

Ki diabeł?
Czego szukać? Co zmienić?

--
Pozdrawiam.