Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SoundMax and Realtek HD Audio
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 16:18:51 +0200
W dniu 2014-09-16 o 10:39, john Stuntman pisze:
mam komputer
        Hewlett-Packard HP Compaq dc7800 Small Form Factor

nieststy nie mam pojecia jaka jest w tym karta dzwiekowa i nie wiem jakie
sterownki zainstalowac
- przed wirusem o ile pamietam (pamietam o tyle ze
podopinalo mi sie to do autostartu a czesto ogladam liste procesow i uslug)
mialem sainstalowane cos
o nazwie AnalogDevices SoundMax (wczesniej jak moj system nie wykrywal karty
dzwieku stara versja eweresta wyswietlila mi ze mam dziwek typu AnalogDevices
AD1884 - pozniej po zainstalowaniu tego soundmaxa to info jednak zniklo i teraz
nie wiem jak sprawdzic jakie hardware dzwiekowe mam)

po tych driverach soundmax dziwiek sie pojawil ale
czasem jakos ciął, dzis niby nie tnie ale jak robie dxdiag to wyswiatla mi
informacje ze moj 'sprzet'
(raczej sterownik mysle) nie obsluguje hardwarowych buforow i ze wszystko jest
wlaczone na bufory softwarowe - mysle ze to niedobrze i ze dlatego tnie

co mam zrobic by zainstalowac dobre sterowniki dzwiekowe, co ma soundmax do
tego realteka? skad to wziac jak to zdiagnozowac i co to wogole jest?

wejdź na:
www.driver-id.info
Tu wpisz to co uzyskasz z:
Managera Urządzeń->Ta nierozpoznana karta->Szczegóły
Skopiuj/spisz (na boku zapisz całość):
VEN_xxx&DEV_xxx (gdzie xxx to jakiś szesnastkowy zapis)
Wprowadź tylko to co wyżej, znajdź najbardziej odpowiedni zapis dla swojej (po dalszej części spisanego zapisu) - będziesz wiedział co to jest, od jakiego producenta itp.

Jeśli masz problem z rosyjskim, nie przejmuj się, wpisz to w textbox'a z klawiszem 'iskat'" :) Czyli to o pod napisem "Search by code device driver".

--
Artur
0 weeks 4 days 15 hours 31 minutes 45 seconds and 599 milliseconds.