Re: [WINNT] Windows 8 a 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 a 8.1
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 10 Sep 2014 19:26:24 +0200

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:540f5bed$0$19914$c3e8da3$33881b6a@news.astraweb.com...

(MSIE4)
to jest za krotka fraza, żebyś z tak gigantycznej ilości informacji mógł dostać dokładnie to czego chcesz. a tak naprawdę to czego chciałeś? czy to miał być download, czy dokumentacja, czy może jakiś fetysz. <rs>

Fraza "Internet Explorer 4 polski" ma zwracać informacje żywcem zerżnięte z Pódelka (ort celowy), Selena ma cyconosz nr 4, bo paparazzo cyknął jej fotkę, gdzie widać metkę, Gosia Andrzejewicz nie założyła majtek (to akurat z Superexpressu). To może najlepiej od razu dać zapytanie będące odpowiedzią, aby dostać taki wynik, jaki się chce? Tak, na pytanie o download też potrafi sypać informacjami o celeprytach (też celowy błąd). Ja się nie pogniewam, gdy wyszukiwarka na pytanie Internet Explorer 4 polski, zwróci mi wynik np. Internet, cudowne medium; Explorer, świetny motocykl o silniku 4-suwowym;... Ale wkurzę się, gdy wynik nie zawrze ani jednej z części zapytania, np. szukając konkretnego wykonawcy, dajmy na to, popowego, nie chcę, aby wyszukiwarka zalewała mnie wynikami hiphopowymi, rockowymi, czy pierdylionem INNYCH wykonawców popowych (i odpowiednio dla każdego innego rodzaju muzyki, czy wykonawcy) - po prostu, powiem tak - nie życzę sobie, aby mi wyszukiwarka rzygała "bo a może nuż ci się prawdopodobnie to spodoba, jak upierdliwa reklama w TV", takie sztuczne stwarzanie potrzeb. Jak te kredyty, których reklamy ostatnio tak nas zalewają, a ludzie nie wiedzą, że zostaną wyruchani w dupę na sucho.
Podsumowując - jakość przeszła w ilość. Ot, to.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.