[WINNT] Windows 8 a 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8 a 8.1
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Fri, 05 Sep 2014 18:52:56 +0200
Przeinstalowałem Windows, jeszcze nie instalowałem 8.1 i mam wnioski: samo 8 jest mniej wygodne z powodu braku menu Start rozwijanego prawym przyciskiem, ale ma również zaletę: gdy naciskam przycisk Windows i np. chcę wyszukać Visual C++ 2010, wpisuję "2010" i bardo szybko mi wyszukuje. Natomiast w Windows 8.1 niepotrzebnie zmienili to tak, że wyszukują się dodatkowo różne niepotrzebne informacje, głownie z internetu i spowolniło to wyszukiwanie. Gdy chciałem coś szybko wyszukać, przez dłuższy czas nic nie było, tylko działał dysk.