Re: [WINNT] Windows 8 a 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 a 8.1
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 8 Sep 2014 00:41:33 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości lud1nv.p3o.1@pb2004.pl">news:lud1nv.p3o.1@pb2004.pl...
To był jeden z popularniejszych zarzutów do W8 że wyszukiwanie jest
kontekstowe i trzeba dodatkowo klikać aby wyszukać dokumenty, inne pliki
itd. Podobno to miało być nielogiczne. Microsoft niestety posłuchał.

To w ogóle jest jakaś ogólnoświatowa zaraza. Już od dawna taki choćby Gugiel, jak go pytałem o tę nieszczęsną MSIE4, to doiadywałem się też wyników o wartości typu "Doda założyła stanik nr 4", "4 koła dla ciebie", "S4 ponad wszystko", tylko gugiel jakoś nie zauważa(ł), że ja sukałem tylko tej pierdolonej MSIE4 i żadnych kurwa innych pierdół. To i tak mało pieprznie niż to, co wypowiedziałem pod Gugla adresem, gdy mnie zarzucił swym szumem informacyjnym. W którym pożyteczna informacja ginie. Aha... że jest "wyszukaj dokładnie"? Prawie gówno to daje. Wszystko takie. We "Wrzucie" szukałem pewnej piosenki z lat 80, konkretnie Renata Danel "Mężczyzna z mojego biura". Zasypało mnie tonami hiphopu, jakichś badziewiastych filmików, a naet i porno się pokazało, tylko, że ani jedno nie leżało nawet w sąsiednim pokoju. Jakimś cudem chyba na chomikuju trafiłem, odżałowałem te jebane 2 zyla na SMS-a (naprawdę nigdzie nie było indziej!) i natychmiast oczywiście, także wylądowało na Wrzucie... Wart Pac pałaca, a pałac Paca, jak Allegro, które "Niestety, nie mamy tego, czego szukasz..." I tu kurwa powinno być koniec kropka. A tu mi wrzuca tony syfu "...ale mamy dla ciebie..." coś w stylu relacji zdjęciowej cz-b, z fabryki prezerwatyw trzeciej jakości. Sory, że się uniosłem, ale jak w powiedzeniu, że nie wiadomo, czy śledź pachnie pizdą, czy pizda śledziem, już nie wiem, kto od kogo zerżnął ten "światły" sposób informowania szukającego, o rzeczach kompletnie mu niepotrzebnych, najprawdopodobniej nie tylko teraz, ale i w (nekoniecznie) najbliższej przyszłości. A tak sobie pomyślałem... Czy któryś z tych "mundrych" wpadł na to, żeby to po prostu była opcja, chce dowiedzieć się "przy okazji" o rozmiarze cyców Dody - zaptasza, nie chce - odptasza. Ale to dla "mundroli" (z M$, Gugla, Wrzut, i im podobnych) chyba jest zbyt proste i czują nieodpartą chęć pokomplikowania życia innym... Jeszcze raz przepraszam za uniesienie... Ale to pewnie skutki zmęczenia walką z systemem, który poległ mi po instalacji naprawczej, uszczęśliwiając błędem 7F, sprawdzone i spróbowane wszystko, za dnia poszukam też w sieci, może znajdę radę... Lecę z psem, bo mi się zesra, jak z nim teraz nie wyjdę... Dobranoc...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.