Re: [WINNT] Modules Installer Worker w Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modules Installer Worker w Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 10 Sep 2014 15:00:01 GMT
Marek <trele@fele.kuku.pl> wrote:

> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości lupfsv.cq8.1@pb2004.pl">news:lupfsv.cq8.1@pb2004.pl...

> W takim razie od dziś oglądam filmy przy odłączonym zasilaczu ;) Bateria
> wystarcza
> na 3-4 godziny, więc zdążę w całości obejrzeć prawie każdy film.;)

To już jest problem hardware na inną grupę. :-) Ale poważnie pisząc to
naprawdę jest ograniczenie tego laptopa. 20%-30% użycia procesora to nie
jest aż takie obciążenie, przy którym wentylator powinien wchodzić na
wysokie obroty. Poza tym na laptopie takie zadania powinny się wykonywać
o ztcp 2:00. To już od twojego sposobu użytkowania zależy dlaczego
laptop nie budzi się w nocy aby wykonać zadania konserwacji.

--
Piotr Borkowski