Re: [WINNT] Modules Installer Worker w Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modules Installer Worker w Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 09 Sep 2014 16:40:02 GMT
Marek <trele@fele.kuku.pl> wrote:
>   W nawiązaniu do poprzedniego tematu na grupie odnośnie mielenia dysku i
> męczenia procka
> jakimiś aktualizacjami, to w Windows 8 często po krótkim czasie bezczynności
> użytkownika
> (zaledwie 10 minutach) zaczyna działać i zamulać kompa  usługa "Modules
> Installer Worker".
> Czy to ustrojstwo musi się włączać i czy można to albo zablokować albo
> chociaż ustawić
> (w harmonogramie zadań?) żeby zaczęło działać po długim czasie bezczynności,
> a nie, że
> [...]

Jeśli to jest zadanie \Microsoft\Windows\Servicing\StartComponentCleanup
to nie da się zmienić jego harmonogramu. Windows uruchamia je w razie
potrzeby w czasie bezczynności systemu. Dziwne tylko jest że piszesz że
ono spowalnia Ci komputer. Jako zadanie idle time powinno ono być
przerywane w krótkim czasie gdy system wykryje aktywność użytkownika. Na
komputerze z minimum procesorem dual-core powinno być dla użytkownika
niezauważalne.

--
Piotr Borkowski