Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Tue, 2 Sep 2014 22:58:23 +0200
Dnia Tue, 02 Sep 2014 00:02:26 +0100, 2late napisał(a):

> Moze btsync ci przypasuje.
> https://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent_Sync

Wyglada interesjaco, ale nie moge doczytac jak to w praktyce dziala. Mam np.
katalog z plikami mp3 na 3 maszynach, zsynchronizowane, wszedzie to samo.
Teraz dorzucam nowy album do jednej z maszyn. BTSync rozsyla te pliki po
pozostalych maszynach - to jest ok. Ale.. przychodzi mi ochota skasowac
jakis album, bo mam go juz dosc. Kasuje katalog i ...co? Po jego skasowaniu
BTSync pokasuje go wszedzie czy moze odtworzy z pozostalych maszyn ten
wlasnie skasowany album?

--
pozdro
R.e.m.e.K