Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 1 Sep 2014 23:26:23 +0200
Dnia Sun, 31 Aug 2014 20:38:49 +0200, Artur Frydel napisał(a):

> Witam.
>
> Mam pod opieką kilkanaście maszyn spiętych w małą sieć LAN.
>
> Na jednej z nich archiwizuję kilka katalogów - na zdalny serwer ftp. Do
> tej pory na kliencie siedział windows XP z uruchomionym w tle Cobianem.
>
> Czasy się zmieniły, komputery zmodernizowały, i mam teraz windowsa 7
> proffesional (na wszystkich maszynach). Katalogi muszę dalej archiwizować,
> jednak wolałbym to robić bardziej "natywnie". Czy jakaś usługa windowsa 7
> pozwala na zdalny backup określonych katalogów? Jeżeli macie z tym
> [...]

Stosowane przeze mnie z powodzeniem przez dłuższy czas rozwiązanie, to pliki
wsadowe z odpowiednimi opcjiami kopiowania / synchronizacji z wykorzystaniem
robocopy i jego pstryczków, uruchamiane w określonych sytuacjach
harmonogramem zadań.

Na razie testowane, ale coraz bardziej rozwiązanie mi się podobające -
GoodSync i uruchamianie z harmonogramu.

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]