Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Backup plików w sieci LAN - jak zrobić to koszernie?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 2 Sep 2014 09:05:02 +0200
Dnia Tue, 02 Sep 2014 02:41:45 +0200, artiun napisał(a):

(ciach…)

> Nie robiłem, nie wiem, - w ogóle się nie znam :)
> Widzę dwie nazwy: robocopy, GoodSync. Nie zgaduję bo po co - skoro sam nie
> używam. Piszesz o oskryptowaniu czegoś (czego dokładnie), czym? Akurat w
> skryptach jestem jakiś tam - powiedzmy niezły? :) Pytanie - tego nie było.
> Jakie to 7ki, 32/64? i jakie natywne skrypty na nich chodzą? (Nie podpowiem)
> :)))
> Bez złośliwości, mam takie zboczenie od lat - samo modyfikujące się
> oprogramowanie :) Stąd skrypty :)
(ciach…)

Ale o co Ci chodzi? GoodSync bez problemów robi synchronizację również na
zdalny serwer FTP.

Robiąc kopię lokalnie, używając do synchronizacji między konkretnymi
katalogami dwóch maszyn pliku BAT z użytym robocopy, pchnięcie tego na
zdalny serwer FTP można również z linii poleceń, mając np. WinSCP.

[ Married men live longer, but they are much more willing to die...        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]