Re: [WINNT] problem z Update Application

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] problem z Update Application
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 30 Aug 2014 15:32:31 +0200
W dniu 2014-08-30 15:00, Piotr B. [pb2004] pisze:
Widać na zrzucie ekranu że to jest updater aplikacji firmy Pareto Logic. Jeśli twój XP nie jest kombinowany to zwróć się do supportu tej firmy.
Ostatnio instalowałem kilka programów do optymalizacji systemu. Związane to było z wykryciem przez Avasta kilku błędów, o czy pisałem dwa posty wyżej.
Problem został rozwiązany i wszystkie te programy zostały odinstalowane.
O firmie Pareto Logic nigdy nie słyszałem. Nie mogę się do nich zwrócić, bo nie mam pojęcia, jakiego programu to dotyczy.

A co miałeś na myśli, pisząc "kombinowany XP" ?