Re: [WINNT] Indeks wydajności systemu windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Indeks wydajności systemu windows
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 28 Aug 2014 16:24:35 +0200
Dnia 28 Aug 2014 12:08:43 GMT, pueblo napisał(a):

> Witaj Jacek Maciejewski, 28 sie 2014 w

> ostatnią rzeczą jaką testuje jest dysk - sprawdź SMART, potem ewentualnie
> jakie są sterowniki do kontrolera SATA (i czy nie ma na stronie HP do
> tego lapka jakiś innych) Inne sterowniki też...
> Spróbuj też na test wyłączyć antywirusa.

Przyuważyłem że wykrzacza się pod koniec operacji "Strojenie dekodowania
pakietu Windows Media" cokolwiek to znaczy :) Co do dysku (Hitachi 300GB),
przeleciałem go HDTune i brak uszkodzeń. Natomiast, co ciekawe, HDTune nie
pokazuje żadnych wartości w polu SMART-a. Pusto, pomimo tego że dysk
ewidentnie obsługuje SMART.
--
Jacek