Re: [WINNT] Win 7 x64 - dziwna poprawka KB2976627

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7 x64 - dziwna poprawka KB2976627
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 24 Aug 2014 11:40:02 GMT
R.e.m.e.K <pcisdead@wirtualnapolskapoprawnawp.pl> wrote:

> Instalacja reczna nie pomogla.

> Blad byl 80070011, ze strony microsoftu dotarlem do formularza, gdzie
> podalem ten blad i dostalem link do pliku:

Jeśli nie pomyliłeś się z numerem błędu to jest to
ERROR_NOT_SAME_DEVICE. Przenosiłeś jakiś folder systemowy na inną
partycję używając symlinka/junction? Jeśli nie to niestety wymagana
byłaby analiza dokładniejszych logów[1].

> WindowsUpdateDiagnostic.diagcab

> rzekomego lekarstwa na ten problem.

> Odpalam i dostaje:

> http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-08-23/5x394Kmi.png

> klikam dalej, mieli dluzsza chwile i mam:

> http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-08-23/Wwkr7aHj.png

> i jest tam jakis blad, ale nie wiadomo jaki. Gdy klikam "Wyswietl informacje
> szczegolowe" to otrzymuje:

> http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-08-23/7ormTzrP.png

> (uciete, bo sie nie zmiescilo, ale do konca logu brak bledow, wszystko ok).

> Za to teraz kod bledu aktualizacji zmienil sie na 80246007.

> [...]

Ten błąd wskazuje na problem z usługą BITS. Przy ręcznej instalacji na
razie nieistotny.

1. http://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update/
--
Piotr Borkowski