Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Tue, 12 Aug 2014 23:20:25 +0200
"Przemysław Ryk"

www.nvidia.com nie łaska sprawdzić? :)
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/14890/en-us

Wodzu! Byłem tam ale kompletnie nic mi nie znajdowało po wpisaniu kluczy "nforce 560 driver" i odpuściłem. Jak się okazało strona nvidia jest taka wypas, że jak masz starego FF21 to nic nie wyszukuje tam... kosmos... Dopiero wyszukiwarka zaskoczyła na SRWare Iron, bo na okoliczność strony nvdii nie zamierzam instalować najnowszych gejowatych FF. Uwielbiam takie strony co muszą mieć wszystko najnowsze do ich obsługi... więcej tam skaczącego g... niż użytecznej treści. Jak już zajrzałeś to proszę jeszcze o sprawdzone narzędzie które pozwoli instalację xp odpalać z pena usb, bo tymi próbami to zajadę nagrywarkę jak będę sprawdzał n-tą wersję sterowników AHCI i smażył kolejną płytę, a po 5 minutach okaże się, że sterowniki do bani i od nowa smażymy. Google wyrzuca tego wiele, ale w praktyce jak sprawdziłem kilka to odpuściłem, bo się okazywało, że pic na wodę. Jeden który niby ruszył potem w czasie instalacji zgłosił błąd i było po zawodach, i odpuściłem...

Ostatnio na grupach mało co można odpowiedzi w tematach uzyskać, bo widzę że już to wszystko umiera - szkoda. Dawniej dziennie po kilkaset wiadomości wpadało a obecnie jak kilka wpadnie to jest wszystko...