Re: [WINNT] Pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile.sys
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 02 Aug 2014 21:44:35 +0200
W dniu 2014-08-02 21:03, animka pisze:
W dniu 2014-08-01 22:39, GAD Zombie pisze:

Skoro kilka dni temu rozwiązałaś problem z systemem formatując dysk i
reinstalując system, to nie mogłaś od razu zmienić rozmiaru partycji na
właściwy i dopiero wtedy zainstalować na nowo system? Trochę za późno o
tym pomyślałaś.

Tak, masz rację.

Ewentualnie można znowu sformatować i zainstalować system na zmienionej
partycji :)

Niestety, najpierw sformatowałam D:, żeby tego pliku pagefile.sys się pozbyć
i umieściłam tam ponownie pliki.  Potem coś się zaczęło chrzanić na C: i nie
dał się sformatować. Windows na Windows nie chciał się
zainstalować-komunikat, że za mało miejsca na dysku. Nic się nie dało
zrobić. Dlatego chciałam powiększyć partycję.
Pagefile sys. wskoczyło mi na D: jak robiłam obraz systemu. Zaznaczone było
(jak zwykle), że ma robić obraz systemu C:, a chochlik mi zrobił obraz
systemu C i D (nieruszalny dla systemu). Dlatego ten pagefile mi wskoczył na
D. Może to jakiś wirus spowodował, ciort wie.
W komputerze na C: mam tylko 14,9 GB wolnego miejsca, na D: ok.200 GB.
Tak w sumie już o tym incydencie zapominam, bo wszystko już jest
poinstalowane, nowe przywracania systemu zrobione, obraz systemu C: zrobiony.

Bez przesady.
Proponuję plakat: Nie ten gdzie mowa, że zupa była za słona :)
Ale taki: Bo za mało miejsca na partycji systemowej :)

Pchaj dalej wszystko na pulpit :)

--
Artur
1 week 5 days 0 hours 2 minutes 46 seconds and 283 milliseconds.