Re: [WINNT] Pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile.sys
From: GAD Zombie <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Date: Fri, 01 Aug 2014 22:39:36 +0200
W dniu 2014-08-01 11:27, animka pisze:
W dniu 2014-07-31 02:45, Mark pisze:
animka <animka@tonieja.wp.pl> w wiadomości
news:lrc2p7$fj5$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
Poszukaj więc programu na stronie producenta swojego dysku twardego.
Zwykle jest to oemowa wersja Acronisa.
Ten mój Partition Manager mam już od dawna. Jak był potrzebny to
instalowałam i działał. Teraz pod tym Windows 8.1 nie chce działać.
No to pobierz nową wersję, blondynko.

Czy ty rudzielcu nie rozumiesz, że ktoś nie ma pieniędzy na kupowanie
programu na jeden raz?

Skoro kilka dni temu rozwiązałaś problem z systemem formatując dysk i reinstalując system, to nie mogłaś od razu zmienić rozmiaru partycji na właściwy i dopiero wtedy zainstalować na nowo system? Trochę za późno o tym pomyślałaś. Ewentualnie można znowu sformatować i zainstalować system na zmienionej partycji :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/