Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 13 Aug 2014 21:02:05 +0200
Dnia Tue, 12 Aug 2014 23:20:25 +0200, tolek napisał(a):

> "Przemysław Ryk"

> Wodzu! Byłem tam ale kompletnie nic mi nie znajdowało po wpisaniu kluczy
> "nforce 560 driver" i odpuściłem. Jak się okazało strona nvidia jest taka
> wypas, że jak masz starego FF21 to nic nie wyszukuje tam... kosmos...

1. Wejść na www.nvidia.com
2. Drivers -> All NVidia drivers
3. Product type -> Legacy
4. Product series -> nForce 5 Series
5. Product -> nForce 560
6. Operating system -> Windows XP 64-bit
7. Language -> English US

Proste jak pier****nie. :D

> Dopiero wyszukiwarka zaskoczyła na SRWare Iron, bo na okoliczność strony
> nvdii nie zamierzam instalować najnowszych gejowatych FF.

Co ma przeglądarka do umiejętności ogarnięcia się na stronie?

> Uwielbiam takie strony co muszą mieć wszystko najnowsze do ich obsługi...
> więcej tam skaczącego g... niż użytecznej treści.

Pierdu pierdu. Wszystko niemal jak na talerzu, tylko się sprawdzić nie
chciało. :P

> Jak już zajrzałeś to proszę jeszcze o sprawdzone narzędzie które pozwoli
> instalację xp odpalać z pena usb, bo tymi próbami to zajadę nagrywarkę jak
> będę sprawdzał n-tą wersję sterowników AHCI i smażył kolejną płytę, a po 5
> minutach okaże się, że sterowniki do bani i od nowa smażymy.
> Google wyrzuca tego wiele, ale w praktyce jak sprawdziłem kilka to
> odpuściłem, bo się okazywało, że pic na wodę. Jeden który niby ruszył potem
> w czasie instalacji zgłosił błąd i było po zawodach, i odpuściłem...

Instalacyjne wersje XP (aczkolwiek nie testowałem na x64) robię na pendrive
za pomocą http://www.winsetupfromusb.com/. Znaczy się:
1. nLite
2. robienie pendrive'a z utworzonego w nLite obrazu ISO

> Ostatnio na grupach mało co można odpowiedzi w tematach uzyskać, bo widzę że
> już to wszystko umiera - szkoda. Dawniej dziennie po kilkaset wiadomości
> wpadało a obecnie jak kilka wpadnie to jest wszystko...

Też mi usenetu żal, ale co poradzisz?

[ You can only be free, when you have nothing to loose.                    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]