Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 16 Aug 2014 20:14:24 +0200
Dnia Sat, 16 Aug 2014 15:14:12 +0200, tolek napisał(a):

> "Przemysław Ryk"

> Twoja metoda "rozwijanych okienek wyboru" owszem działa bez względu na
> przeglądarkę.
> Tylko jak jak miałem szukać skoro nie wiedziałem, że te sterowniki zaliczają
> się do grupy "Legacy"... W życiu bym nie wpadł na to, że w takiej grupie
> leżą sobie sterowniki do NF560.

Dude - skoro nie GeForce, skoro nie Quadro, nie Tesla, GRID, ani 3D Vision
czy ION, to co pozostało. :)

> Skoro nie wiedziałem to w prawym górnym rogu strony nvidia jest okienko
> szukania "Search NVIDIA" i dziwnym trafem jak tam w FF21 wpiszesz to czego
> szukasz to w odpowiedzi dostajesz zero wyników, tak jaby nic nie było dla
> takiego zapytania.

Dude - please… :D
Firefox 28 - wyrzuca stronę
http://www.nvidia.com/object/nv_search_us.html?cx=009029091075083507105%3A9leknaf7r_8&cof=FORID%3A11%3BNB%3A1&ie=UTF-8&hl=en&gl=us&q=nforce+560+drivers
Firefox 21 - http://s6.ifotos.pl/img/nforce-56_esqxqep.PNG
W obu przypadkach zapytanie brzmiało "nforce 560 drivers".

> To samo pytanie zadane w innej przeglądarce od kopa daje wyniki.
> Więc nie denerwuj się :) Ważne, że wskazałeś kierunek.

A Ty coś Waść bajki opowiadasz. ;D

> Żal ogromny, bo tu jest przyjazny dla oka sam tekst. Szybko i wygodnie się
> czyta bez zbędnych, głupkowatych reklam, śmieci łatwo odsiać. I do każdego
> pytania nie trzeba się rejestrować na kolejnej stronie. A potem pamiętaj na
> której www zadałeś pytanie i dziesiątki nicków, haseł do logowania się na
> fora tych stron. Paranoja.

No i już wiesz dlaczego to niszowa usługa.

> Usenet wypasione narzędzie tylko jak widać młodych to przerasta lub nie
> trafia, bo nie ma tu nawalonych 400 flashowych kolorowych okienek,
> animowanych, wysuwanych zakładek i skaczących węży jak na durnych
> pejsbukach.

Nie, że przerasta, ale jak tu wcisnąć reklamy? Jak sobie połechtać ego
Wielkiego Moderatora™ rozdającego warny i bany? :)

[ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci.                      (Platon) ]