Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Mon, 18 Aug 2014 20:11:15 +0200
"BQB"

To może w ramach oszczędności coś takiego jak CDRW

Do prób tylko używam RW, szkoda na nieudane próby smażyć kolejne R-ki i po porażce do kosza wyrzucać. Smażę więc na DVD-RW, bo CD dużo wolniej chodzi z transferem danych (przy tych samych fizycznych obrotach płytki). Instalacja z DVD szybciej przebiega.
Tylko co z tego skoro coraz większy badziew na rynek wypuszczają te RW.
Nabyłem swego czasu bodajże w MM Sony DVD-RW prędkość 2x,
takie http://image.ceneo.pl/data/products/13808920/f-sony-dmw47a-dvd-rw-jew-dmw47a.jpg I się okazuje, że po raptem kilku cyklach nagrywanie-kasowanie (nie było tego więcej niż 4 cykle!!!) i kolejnym wymazaniu przed kolejnym nagraniem płyta przestała w ogóle być widoczna przez nagrywarkę - tak jakby w ogóle nie została wsadzona do napędu - stąd nie ma już możliwości jej ponownego wymazania czy dostania się do jej zawartości. Kpina nie płyta! Rozumiem wykonać 1020 cykl nagrywania, a nie 4. Wskazne więc Sony to g... Zaraz się okaże, że to jakieś podróby do oficjalnej marketowej dystrybucji trafiły i stąd takie jaja... Dziwnym trafem poczciwe Verbatimy DVD-RW śmigają aż miło więc nie jest to problem nagrywarki, że przestała widzieć w ogóle płyty, inne egzemplarze tego samego modelu DVD-RW Sony, które mają max 2 próby nagrania wczytują się też bez zająknięcia. Wskazane poległy.
Dlatego pytałem o alternatywne możliwości.
Dużo było pytań o rozruch z dysku twardego ale jak zwykle żadnych sensownych odpowiedzi nie znalazłem. Więc pytam jak mając na innym dysku, na partycji NTFS instalkę windowsa - folder zmodyfikowany przez nlite ze zintegrowanymi sterownikami AHCI odpalić ją z dysku nie mając zainstalowanego żadnego systemu.
Czyli znowu jakieś sprytne narzędzie widzące partycje NTFS.
Odpowiedzi były w stylu zrób sobie partycję FAT32 i zahaczanie o dyskietki z dynastii win98. A ja szukam dla NTFS. Próbowałem z Hiren's Boot CD, ale nic nie wydedukowałem mimo, że jest tam kilka narzędzi z dostępem do NTFS. A może jakiś sprytny pendrive który umie uruchomić instalację prosto z obrazu .ISO leżącego na partycji NTFS?

Narzędzie, które wskazał Przemek jakieś takie dziwne jest, instalacja przebiega w 2 etapach. Nie ma takiego narzędzia co zawartość wrzuconą na pena potraktuje jako płytę CD? Czyli od kopa za jednym pociągnieciem start instalki i dopiero na finiuszu przeładowanie. A tu na penie zawsze musi być ten 1-szy etap, restart i 2 etap instalacji z takich spreparowanych nośników?