Re: [WINNT] z lekka NTG - napisy do filmów [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] z lekka NTG - napisy do filmów [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 28 Jun 2014 13:33:27 -0400
On 6/28/2014 12:50 PM, artiun wrote:
W dniu 2014-06-28 17:19, rs pisze:
czy ktoś może polecić, prosty sposób/program do montowania napisów
(glownie
srt i idx/sub) w filmy w formie soft/embedded (w odróżnieniu do burned
in/hardcoded).
próbowałem AVIAddXSubs i Handbrake (ludzie zgłaszają problemy, ze program
tego już nie robi od pewnej wersji), ale mimo, ze napisy są widoczne z
pliku
zewnętrznego, to za chińskiego boga, nie chcą przy użyciu tych
programów dać
wcisnąć w container z filmem, mimo, ze nie podczas kodowania nie
zgłaszają
żadnych błędów.
z góry dzięki za pomoc. <rs>
Nie ma problemów by to zrobić.

wiec skoro nie ma, to zamiast pouczać, żeby tego nie robić, napisz w kilku słowach jak.

Tylko po co paprać oryginał. Ktoś lubi napisy / inny nie.
> Nie prościej zostawić je w osobnym pliku?

może i prościej, ale nie o to pytam.

> Domyśl się po co.

a ja lubię napisy i film mieć w jednym pliku. wystarczy?

pewnie nie wiesz, ale pliku w takiej operacji się nie paprze, bo się go nie przekodowuje. materiał w kontenerze zostawia się taki jak jest w originale. takie napisy można w każdym chyba playerze włączyć, albo wyłączyć, więc czy ktoś lubi napisy, czy nie, nie ma tu nic do rzeczy. zapewne nie rozróżniasz napisów hardcoded (których wyłączyć nie można, bo są wrenderowane w materiał wideo i wtedy właśnie się go paprze) od softcoded, mimo, że chyba wyraźnie tę różnicę zaznaczyłem. <rs>