Re: [WINNT] Firewall dla xp 64bit, naprawdę nie ma małe sprytnego progra

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firewall dla xp 64bit, naprawdę nie ma małe sprytnego programu?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 18 Jun 2014 07:12:08 +0200
W dniu 2014-06-17 21:14, tolek pisze:
"artiun" news:5383bc4b$0$2161$65785112@news.neostrada.pl

Źle zacząłeś, z reklamami spadaj!

Wskaż niby tą reklamę.

Czytając resztę, to próba wciskania czegoś co będzie działała na 64bit.

Wcisnąłem ci coś?

Niczego nie sprawdziłeś, wsio (DARMOWE) olałeś :)

Wskaż te wypasione darmowe, małe programy.
Inna sprawa, że mało co z tamtejszych list chce się w ogóle uruchomić pod xp
64 (np. privatefirewall, GhostWall krzyczy o PSAPI.dll), po innych trzeba
było przywrócić system bo wywalały windowsa (np. PC Tools Firewall Plus),
niektórych w ogóle nie dawało się odinstalować i pozostawało przywrócić
obraz parycji.
Większość programów logiczne, że nie próbowałem instalować skoro widać tam,
że sama instalka to dziesiątki MB, albo screen programu wygląda jak gwiezdne
wojny, a ja szukam surowego, prostego programu bez wodotrysków, który w tle
nie łączy się z niczym - steruje tylko moim ruchem.

Reklamujesz coś co chcesz podać jako znalezione :)

Też bym nie miał co robić.
A co mam wskazywać?
Skoro powyższe wymienione google wyrzucają.
To niby jak mam inaczej szukać?

I nie czepiaj się linuxa

Czy ja się czepiam? Wskaż gdzie?

Sam jestem w necie na win. Mam Comodo - jako firewall i avira jako
(wiadomo). Od czasu do czasu sprawdzam, i wsio ok :)
Lekko, sprawnie (Na propozycję pakietów, mówię NIE!)

Sprawność i lekkość po pieronie instalka 225MB, dziękuję postoję.
Mały program to taki, którego instalka waży < 10MB.
Więc co wskażesz oprócz kobyły Comodo?
Pokaż gdzie jest kobyłą?
Bo z 2h poszukiwań stwierdzam, że mizerność w temacie jest ogromna.

Jak Ci przejdzie, to pytaj bardziej konkretnie.

Jeśli chce się decydować to nic nie jest bezobsługowe :)

--
Artur
0 weeks 0 days 10 hours 26 minutes 46 seconds and 511 milliseconds.