Re: [WINNT] Firewall dla xp 64bit, naprawde nie ma ma3e sprytnego progra

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firewall dla xp 64bit, naprawde nie ma ma3e sprytnego programu?
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Tue, 17 Jun 2014 21:29:20 +0200
"pueblo" news:5383b7f5$0$2142$65785112@news.neostrada.pl

Albo to:
http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html

Jeden dobry trop
Dogrzebałem się na podstawie powyższego linku do starszej wersji, działającej także pod xp 64bit:
http://www.sphinx-soft.com/download/W7FC5.2/
Windows7FirewallControlPlus-XP-Setup

bo v 8 jak widzę w wersji free jest bardziej okrojona od v 7.
Niestety nie potrafię tego programu ustawić tak jak Kerio gdzie danej aplikacji ustawiam tylko wybrane pory do ruchu, a nie puszczam jej na żywioł.
Np Firefox puścić tylko po 80 i 443, a każdy inny port ma blokować.
W Kerio to od kopa się konfigurowało, tu mnie przerosło.

Tak więc coś co jest podobne działaniem do Kerio i malutkie nadal poszukiwane.