Re: [WINNT] Google pomaga spamerom!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Google pomaga spamerom!
From: "Grzegorz" <<@>.pl>
Date: Fri, 6 Jun 2014 20:42:59 +0200
Ja od dłuższego czasu mam zaszyfrowane w ROT13 i skończyły się problemy z
harwesterami kiedyś nagminnie przeczesującymi grupy w poszukiwaniu
docelowych adresów e-mail dla spamlisty. A każdy kto jest w miarę
ogarnięty
z grupami to jak chce do mnie napisac to sobie rozszyfruje i napisze.

A może byś wpierw przeczytał dokładnie o czym wątkotwórca pisze i dopiero
wtedy odpowiadał?
Już widzę jak zakładając konto w Google podajesz adres jvfxbyre@burgh.rh,
a Google, jako "w miarę ogarnięty", rozszyfrowuje ten adres żeby Ci wysłać
e-mail w celu aktywowania konta.
Pewnie nie wiesz, więc Cię poinformuję, że ten adres jest potem wyświetlany
jako "od" i żaden ROT13 tutaj nie pomoże.

Grzegorz