Re: [WINNT] Modem pod Win8 - działa!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - działa!
From: "Joanna" <Joanna@D.com>
Date: Sun, 11 May 2014 12:04:24 +0200
Działa.

Jedyne co zrobiłam to odinstalowałam program
PLAY ONLINE i pozwoliłam zainstalować ponownie.
I działa, pomimo, że nigdy nie pojawiła się informacja,
że został znaleziony nowy sprzęt lub tp.
Ciszę się, że działa, ale nie lubię rozwiązań, których
nie rozumiem, bo gdy problem się powtórzy, np po
reinstalacji systemu, to czeka mnie znowu seria prób.
Podejrzewam bowiem, że zadecydowała kolejność
operacji, której teraz nie jestem świadoma.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem.

Pozdrowienia
Joanna