Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!
From: "Joanna" <Joanna@D.com>
Date: Sun, 11 May 2014 11:35:05 +0200
To pewnie plumkanie od tego cdromu. Wyłącz go i wyłącz dysk usb.
Czyli mam odinstalować to co widać na liście DVD/CD-ROM drives?
Nie bo powróci po restarcie. Użyj "Disable/Wyłącz".
OK. Tak zrobię.
I zrobiłam, ale nic to nie dało.
Po disable pokazało się przy tej nazwie małe kółeczko oznaczające,
że jest wyłączone.
Odłączyłam modem wyjmując kabel USB.
Wyłączyłam i włączyłam laptopa.
Po włóżeniu kable USB z modemem pojawił się on na liście DVD/CD
z owym kółeczkiem oznaczającym wyłączenie.
Nie pojawił się na liście modemów (w menedżerze urządzeń).
Nie było informacji, że znalazł nowy sprzęt.

Teraz najważniejsze jest dla mnie jak odinstalować zainstalowany
przeze mnie sterownik do tego modemu.

Informację o tym sterowniku znalazłam na stronie:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=37550
i wynikało z niej, że sprawa zakończyła się sukcesem.

Trzymam się z dala od win 8 :)
Ale właśnie o Windows 8 cały czas chodzi.
Pod Vistą i XP to bułka z masłem. Właściwie wszystko robi się samo.

Pozdrawiam
Joanna