Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!
From: "Joanna" <Joanna@D.com>
Date: Sun, 11 May 2014 11:10:45 +0200
To pewnie plumkanie od tego cdromu. Wyłącz go i wyłącz dysk usb.
Czyli mam odinstalować to co widać na liście DVD/CD-ROM drives?

Nie bo powróci po restarcie. Użyj "Disable/Wyłącz".
OK. Tak zrobię.
Ale to będzie wyłączenie urządzenia.
A jak odinstalować sterownik i zainstalować ponownie, na wypadek
gdybym poprzednio nie zrobiła tego dobrze. To nie jest wykluczone.
Chociaż wydaje mi się, że znalezienie nowego sprzętu powinno się
i tak pokazać.

Ponadto, po wyjęciu modemu i ponownym włożeniu już przy DVD/CD (E:)
(w Explorerze) ikonka PLAYa się nie pojawia. Co gorsze, nie potrafię
spowodować żeby się znowu pojawiła. Ale to chyba nie jest ważna,
bo i tak nie działało.

Jesteś administratorem?
Tak, oczywiście.

Jeszcze ludzie piszą takie coś:

Huawei E173 does not work on Windows 8 (driver is not installed
correctly).

Solution steps:

1- Disable Windows Firewall.
2- Disable Windows Defender.
3- Re-install the driver.
4- Enable Windows Firewall.
5- Enable Windows Defender.
6- Done.

To nie jest dobra wiadomość, ale jeszcze się nie poddaję.
W najgorszym wypadku będę musiała wrócić do Visty. :-(
Laptop bez dostępu do Internetu jest bez sensu.

Dziękuję za obrazki dotyczące XP. O ile pamiętam, to pod XP modem
był pod Kontrolery USB.
Teraz, pomimo, że jest pod DVD/CD to jednak jest tam napisane,
że jest to urządzenie USB.

Problem dodatkowy jest taki, że słabo się poruszam w Windows 8.
Jak mam zrobić powyższe punkty: 1,2,4,5 ?

Joanna