[WINNT] [Win8] Wyłączyłem kierowanie dziwięku na HDMI i nie umiem włączy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win8] Wyłączyłem kierowanie dziwięku na HDMI i nie umiem włączyć z powrotem
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 00:13:08 +0200
Witam,

Wyłączyłem kierowanie dziwięku na HDMI i nie umiem włączyć z powrotem. Sprawa jest dla mnie dość bolesna, bo laptop (podłączony do TV kablem HDMI) służy mi jako odtwarzacz filmów. Wiem, że to moja wina - coś ręcznie niechcący wyłączyłem, ale nie pamiętam co. Na pewno ja to zrobiłem klikając na guzik "wyłącz". Tylko teraz to coś zniknęło całkowicie, więc nie mam gdzie kliknąć na "włącz". Przeszukałem Menedżer urządzeń, przeszukałem panel sterowania, sprawdzałem we właściwościach karty graficznej (integra intel) - nie znalazłem.

Poradźcie coś pliz...