Re: [WINNT] Najwieksza wada Win 8.x

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Najwieksza wada Win 8.x
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 00:20:38 +0200
Największą wadą Win 8.x jed dla mnie...
... nie, nie kafelki

Tylko jedno mnie dręczy - nie wiem jak wygląda zasobożerność całego tego "metro". Też tego nie używam, ani nawet nie widuję (w ogóle), ale świadonośc, że to jest, że gdzieś tam siedzi i coś tam zajmuje, nie pomaga mi czuć się dobrze. Myślę o tym, jak o doinstalowanym bez mojej zgody i zawsze działajacym emulatorze tabletu ze specjalną wersją Windows dla tabletów. No, ale jaśli nie liczyć czysto urojonego dyskomfortu psychicznego, to w niczym mi to metro nie przeszkadza, nawet nie pamiętam, że tak jest.

... nie, nie brak menu start i szukanie po naroznikach ekranu ktory co otwiera

Brak menu start to taka sama pseudo-wada jak brak pełnego ciśnienia w kole nowo kupionego roweru. Wystarzy parę minut na dopompowanie i o tej "wadzie" można zapomniec.