[WINNT] Dodaj/usuń XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dodaj/usuń XP
From: Mitochondria <Fikus@tak.to.ja>
Date: Wed, 23 Apr 2014 12:04:58 +0200
XP
Jak usunąć program w 'Dodawanie lub usuwanie programów", który nie ma przycisku usuń. Program został 4 miesiące temu usunięty właśnie tutaj. Potem jeszcze ręcznie usuwano różne ( kilkadziesiąt) pliki związane z tym programem ( arcavir). Pozostał tylko ten wpis. Teraz ten wpis bruździ mi w instalacji innego antywirusa gdyż ciągle arcavir figuruje na liście zainstalowanych programów

W rejestrze był klucz związany z arcavirem. Usunąłem go i wszystkie podklucze a na liście 'dodaj lub usuń' dalej figuruje arcavir.
Jak go usunąć?

--
 Mit