[WINNT] Jaki program do monitorowania LAN

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jaki program do monitorowania LAN
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Wed, 23 Apr 2014 07:49:00 +0200
Czym sprawdzić po której stronie jest wina częstych rozłączeń z serwerem gry MMORPG? Jaki program się do tego najlepiej nadaje. Dobrze by było gdyby był w stanie rejestrować wyjątki typu "lost connection to server" itd.

Nie wiem dokładnie czy winowajcą jest mój dostawca internetowy czy serwer w USA.

Problem zaczął się pojawiać po ostatniej wielkiej aktualizacji gry.

Dlatego chciałem to sprawdzić bo to jest już denerwujące.