Re: [WINNT] Dodaj/usuń XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dodaj/usuń XP
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Wed, 23 Apr 2014 17:57:33 +0200
In news:5357d739$0$2241$65785112@news.neostrada.pl,
*Mitochondria* <Fikus@tak.to.ja> typed:
Piotr Palusiński napisał:

Usuń w rejestrze klucz odpowiadajacy temu programowi:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\
w podkluczu Uninstall\, szukaj nazwy tego programu, lub bedzie ona
zapisana w postaci {numerki_literki...}
np.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\arcavir

lub np. tak
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{xxxxx-ttttccc-123456-
itd...}
Usun ten klucz, zamknij edytor i sprawdz w oknie Dodaj lub usun programy.

Opisałem to już w odpowiedzi do jureg. Zrobiłem dokładnie tak, ale nic
to nie dało. Wyjątkowo odporna bestia

A to juz przerabiales?
*ArcaVir*

Pobieramy specjalistyczny deinstalator ArcaVir Removal Tool odpowiedni dla posiadanej wersji systemu Windows: •ArcaVirRemovalTool-EN-32bit.exe - http://www.arcabit.pl/DWT/Utils/ArcaVirRemovalTool-EN-32bit.exe •ArcaVirRemovalTool-EN-64bit.exe - http://www.arcabit.pl/DWT/Utils/ArcaVirRemovalTool-EN-64bit.exe

W oknie klikamy Tak, następnie akceptujemy restart komputera. Po restarcie ręcznie usuwamy folder „C:Program Files/ArcaBit”

Jesli nie da się odinstalowac, bo ręcznie go skaleczyłeś, to pobierz instalatora ArcaVir i zainstaluj.
Po instalacji dokonaj odinstalowania za pomoca w/w narzędzia.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686