Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Thu, 17 Apr 2014 18:46:13 +0200
Dnia Thu, 17 Apr 2014 12:20:26 +0200, animka napisał(a):

> Nagrałam na płytkę instalkę Windows 8 Prof. Jest tam plik autorun i
> setup, ale nie można uruchomić z autostartu. Wiem, że  płyta CD-ROM by
> się uruchomiła, a DVD nie uruchamia się. Jak utworzyć ten dysk, żeby się
> uruchamiał? Czego jeszcze brakuje?

dysk musi byc bootowalny (specjalnie nagrany, np z jakiegos obrazu), w
biosie ma byc ustawione, ze pierwszym urzadzeniem do bootwania ma byc naped
dvd i chyba tyle.

> Chciałabym też nagrać na płytę instalkę Windows 8.1 (tę najnowszą), ale
> nie wiem gdzie na dysku ta instalka się znajduje. Widzę na dysku tylko
> instalkę Windows 8.

chyba nie ma czegos takiego jak instalka na dysku... przynajmniej jesli
podejsc do tego tak jak to brzmi... moze byc jakies narzedzie-program do
utworzenia takiego dysku bootowalnego z instalka, choc bardziej dysku
naprawczego... moze sa jakies obrazy plyt na stronach msoftu lub gotowe
nosniki do kupienia... ogolnie to tak by lecialo... szczegolow dla win 8
nie znam... moze ktos lepszy w temacie sie wypowie...

--
jg