Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 12 Apr 2014 23:49:21 +0200
Dnia Sat, 12 Apr 2014 21:34:58 +0200, mr misio napisał(a):

> Wirtualki i takie se testowanie to co innego niz produkcyjne dzialanie
> na realnym hardware w realnym ciagu zadan. ;) Robisz to co zwykle, nagle
> potrzebujesz zrobic cos co zwykle zajmuje chwile i ....szwamac gdzie to
> ukryli ;)
>
> Ja do tej pory nie moge sie zmusic do przejscia na main produkcyjny na
> win 8...

Hmm… Ja tam raczej system konfiguruję raz i później specjalnych powodów do
ganiania po panelu sterowania (na przykład) nie mam. Kilka laptopów z
Windows 8 przez ręce mi się przewinęło celem dopieszczenia konfiguracji i w
sumie mogę powiedzieć, że 8-mka nie jest już dla mnie jakąś specjalną
nowością. ;D

[ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
[ itself.                               ("House M.D. 3x20 House Training") ]