[WINNT] predkosc nagrywania dvd i bluray

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] predkosc nagrywania dvd i bluray
From: "Krzychu" <vbgfhytre@wp.pl>
Date: Fri, 11 Apr 2014 11:52:17 +0200
Witam!

Pomimo nagrywania z teoretyczną prędkością x8 DVD rzeczywista prędkość nagrywania wynosi u mnie np. średnio x6,1. Podobnie mam przy nagrywaniu płyt Bluray. Nagrywam za pomocą wbudowanej nagrywarki jak i nagrywarki USB. Sprzęt: Laptop z procesorem Intel i7, 8 GB ramu, dysk SSD, Win 7. W nero podczas symulacji zapisu osiągam odczyt pozwalający zapisywać z prędkością ponad 140 MB/s.
Nagrywam w Nero 9 lub darmowym Ashampoo Burning Studio.
W czym tkwi problem?