Re: [WINNT] Win 8 - kolejna wersja czasowa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - kolejna wersja czasowa?
From: "Antoni" <An@Tony.pl>
Date: Sun, 30 Mar 2014 18:16:11 +0200
(było: Win8.1 Pro Preview - i co dalej?)

Ja w tej chwili jade na Windows 8.1 Enterprise Evaluation.
Masz 90 dni na wyprobowanie.
Skorzystałem z Twojej rady i ściągnąłem ten system ze strony
http://technet.microsoft.com/en-US/evalcenter/hh699156.aspx
a następnie zainstalowałem.
Teraz kończy mi się okres jego używania.
Czy jest jeszcze jakaś możliwość korzystania z Win 8 przez jakiś czas?
Nie chcę na razie kupować tego systemu, bo nie opłaca się kupić wersji
OEM na stary komputer, a z nowym muszę jeszcze trochę poczekać.
Czy mógłbyś coś doradzić?

Nie wiem czy to z mojej rady skorzystales, bo wyciales wrotke

Tak, z Twojej rady. Jeszcze raz dziękuję.

ale moge poradzic zeby zalozyc nowe microsoftowe konto i zainstalowac
windows 8 na kolejne 90 dni.

To znaczy mam założyć nowe konto z inną nazwą użytkownika i innym
adresem e-mail, czy mogę jakoś (jak?) założyć nowe konto na te same
dane?
Dysku nie dzieliłem na partycje, czyli będę musiał moje dane gdzieś
przepisać, a na dysku system i programy jeszcze raz zainstalować?
Czy tak?

Antoni